sobota, 28 kwietnia 2012

Secret garden


 Witam Was gorąco! Tak, nie boję się użyć tego słowa, ponieważ pogoda wyjątkowo nas rozpieszcza :) Bardzo się z tego cieszę, bo nie wiem jak u Was, ale w moim przypadku aura ma ogromny wpływ na samopoczucie. Taki dzień jak dzisiaj od razu napawa mnie optymizmem! Postanowiłam Was nim troszkę 'zarazić' przesyłając kilka fotek ostatniego tworu moich rąk. Właściwie niczym nie zaskoczę - biżuteria z grafiką w postaci radosnego, zielono - różowego kompletu. Na żywo zieleń z obrazków jest bardziej, jakby to powiedzieć...zielona ;)


Aaaa czy wiecie że Beads.pl organizuje wspaniałe rozdanie? Do wygrania cała masa półfabrykatów! Dopiero teraz to zauważyłam, ale lepiej późno niż wcale :)
Pozdrawiam wiosennie i życzę wspaniałego weekendu majowego! 
Natalia :)

2 komentarze:

  1. no ja jak zwykle, bardzo mi się podoba! w ogóle, świetne te bazy kolczyków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona Twymi dziełami :D

    OdpowiedzUsuń